keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

One Lovely Blog.


1. Kerro linkin kera blogissasi kuka lahjoitti tunnustuksen sinulle.  
2. Kirjoita seitsemän satunnaista faktaa itsestäsi.  
3. Lahjoita tämä award 15:lle muulle blogille/bloggaajalle. 

Ensinnäkin - tämän tunnustuksen minulle jakoi Hansi, kiitos kunniasta! 

Ja sitten niihin faktoihin:
1. Otsani on täynnä vesirokon jättämiä kraatereita. 
2. Jos haluaisin keretä vanhempieni vauhtiin perheenlisäystä ajatellessa, minun tulisi synnyttää esikoiseni... nyt (koska huomenna täytän 26-vuotta ja vanhempani olivat 25 minut saadessaan).
3. Sain eilen selville laulun, jonka osasin laulaa ruotsiksi alle viisivuotiaana. Kyseessä on kappale Vaahteramäen Eemelistä. ("Lilla jag, lilla jag, lilla söta Ida. Jag vil ha, jag vil ha, rutemos til middag...")
4. Olen koiraihminen. 
5. Ja tyypillinen oinas.
6. Pikkuvarpaan kynteni kasvavat oudosta kippuralle, muistuttavat kuulemma petolinnun kynsiä. 
7. Pienenä minulla oli simpukkakantinen aarrearkku (tietysti täynnä aarteita) sekä valkoiset pitkävartiset hansikkaat, joiden kanssa hyppäsin papan pienen, punaisen lava-Suzukin kyytiin ja lähdin kunnantalolle asioimaan fiininä leidinä. 

Ja viimekertaa kompaten, jätän haastamatta koska olen laiska ja kello on paljon. Kiitos ja hyvää yötä!

Ei kommentteja: